دنیای کوچک من

هر کسی از ظن خود شد یار من

دنیای کوچک من

هر کسی از ظن خود شد یار من

حق من + بعدا نوشت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این چیست که چون دلهره افتاده به جانم؟

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ی و ا ش ک ی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

نوشتم تا دیگه یادم نره وقتی پول ندارم نرم پارچه بخرم. علاجت.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

هلو.. کیوی و زرد آلو





خداجون تو که انقـــــــــــــــــــــــــــــدر خوبی... نمی شد واسه هلو پوست نمی ذاشتی؟؟؟

یا لا اقل یه پوست مثل خیار میذاشتی که تن آدم نلرزه؟؟؟



ایضا کیوی و زرد آلو