دنیای کوچک من

هر کسی از ظن خود شد یار من

دنیای کوچک من

هر کسی از ظن خود شد یار من

سلامی دوباره

لابد می دانید که به جز میو میو تنها موجود دیگری که می تواند در هیبت همه ظاهر شود ، خر است . دکتر و مهندس و معلم هم نمی شناسد. همه گاهی اوقات خر می شوند و من هم از این قاعده مستثنی نبودم. چون اگر مستثنی بودم آدرس وبلاگم لو نمی رفت. فقط به خاطر یک بی احتیاطی خانه ی امنم را از دست دادم. نمی دانم چقدرش را خوانده است اما به شدت  شوکه شدم. حس کسی را داشتم که تازه از حمام بیرون آمده و ول وراحت در خانه ی خودش راه می رود و بلند آواز می خواند ، غافل از اینکه فردی در داخل کمد دیواری خانه قایم شده و او را بی اجازه دید می زند.

از هرکس انتظار این کار را داشتم به جز او.  به  همین خانه دلخوش بودم که خواست آن را هم از من بگیرد ولی اشتباه کردی دوست من.

تو حریم خانه ی مرا حفظ نکردی اما من به رسم ادب و مهمان نوازی به خودم اجازه ندادم تو را از خانه ام بیرون کنم، پس خودم رفتم. همیشه شاد باشی دوست من.